Men vad ska ongen heta?

Funderade på det här med namn. Det finns ju hur många namn som helst men jag kommer inte på ett enda som känns som Lillflingan. När jag väntade Viggo hade jag omröstning här på Cocosbloggen och Viggo var det namn som vann. Det är alltså NI som gett min son hans namn. 😛 Fast när han kom ut så såg vi ju att det verkligen var en Viggo.

Men vad ska Lillflingan heta då??

Killnamn
Oliver
Love
Hugo
Mio

Tjejnamn
Meja
Vera
Alice
Ella
Nemi

Ja jag vete tusan… Har ni möjligtvis några bra namn på lager?? 🙂

Explore posts in the same categories: Dagbok

Etiketter: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 kommentarer på “Men vad ska ongen heta?”

  1. Jenny Says:

    Viggo och Meja passar ihop tycker jag. Det kan ju å andra sidan vara smart att ha samma initialer, då slipper vi märka om dagiskläderna. 😉

  2. Åsa Says:

    Åh, det här med namn 🙂 Killnamn är så mycket svårare. Sixten tycker jag om, och Svante.

    Tjejnamn… Liv och Hedda är mina favoriter.

    Kram!

  3. Linda Says:

    Fina namn ni har, några finns även redan på vår lista till ev. blivande syskon 🙂
    Livia och Nelia är också fina tjejnamn!


Kommentera

