Glitter & Glamour

Vi är bjudna på Glitter & Glamour-fest. Jag känner mig inte så glamourig men jag har iallafall ett par högklackade glitterskor i garderoben som jag köpte av någon outgrundlig anledning. Jag och skor… Vi har ett sjukt förhållande… Jag fick fixa en egen glitterfest för att kunna använda de där skorna. Och den blev ju omåttligt populär. Det kom två pers. Nåja, efter att ha gått i mysbrallor, oömma jeans och trasiga gympadojjor de senaste två åren ska jag göra mitt bästa för att bli en glittrig glamour-brud. För är man bjuden på temafest, då tar man banne mig temat på allvar, något annat är oartigt och helt oacceptabelt. Jag försöker förklara det för Henrik.

Kläder och peruker från Butterick´s Eksons Bodega Partyland

Explore posts in the same categories: Dagbok

3 kommentarer på “Glitter & Glamour”

  1. Annah Says:

    Guuu så roligt och självklart ska det tas på allvar! Önskar jag kunde bli bjuden på nån temafest nån gång 😉 Eller så får jag fixa en egen =)

  2. Finna Says:

    Åh vilket kul tema – klart man måste ta det på allvar! Ser fram emot att få se bilderna sen! 😀

  3. cottan Says:

    Åhh, vad avis jag blir….
    Du kommer helt klart se glammigast ut, det vet jag;)

    Kram


Kommentera

