Sov du?

När folk ringer på våran dörr helt oanmälda så är det första de säger alltid ”Låg du och sov?”.
Är det för att…
A. Jag går i alldeles för gamla, sunkiga och avslappnade kläder när jag är hemma och inte väntar besök?
B. Vi sparar på ström och oftast har släckt i hallen?
C. Jag ser ut som en grottråtta utan smink?
Eller beror det på samtliga ovanstående alternativ?

Explore posts in the same categories: Dagbok

5 kommentarer på “Sov du?”

  1. coolbettan Says:

    hej!
    Så stor Viggo blivit!
    Är det samma lösenord som innan?
    Kram
    coolbettan

  2. eponymous Says:

    Mäh. Vad oförskämt…

    Måste vara att det är skum belysning!

    Kram!

  3. jsomijack Says:

    Hahaha, ja man kan ju undra. 😉 Här kommer ingen förbi av förklarliga själ men när någon ringer frågar de ofta samma sak. Men jag tror att det är för att jag viskar. De som ringer lyckas alltid pricka in Svantes sovstund …
    Hoppas denna helg blir lika trevlig som er förra!

  4. Floosan Says:

    haha då är vi två


  5. Trackback…

    I�m not that much of a online reader to be honest but your blogs really nice, keep it up! I’ll go ahead and bookmark your site to come back down the road. All the best…


Kommentera

