Ett helt år…

0:30
Så är det den 5:e maj… Ett år senare… För ett år sedan låg jag med värkar i ett mörkt rum på förlossningen med Cocosflingan i magen. Henrik låg och snarkade i sängen bredvid. Jag hade fått morfin och börjat drömma om de blå dansande flodhästarna. 16 timmar senare tittade Viggo ut i världen för första gången. En mycket besynnerlig upplevelse måste jag säga. Chockartad, läskig, komisk, mäktig, häftig, hemsk och vacker på samma gång. Det känns som om det var nyss men ändå så länge sedan.
Nu ska jag gå och sussa så jag orkar med att kalasa imorgon. Fast först måste jag sätta mig en stund och titta på vårat sovande lilla underverk…

Explore posts in the same categories: Dagbok

5 kommentarer på “Ett helt år…”


  1. Ett stort stort grattis till Viggo på hans STORA dag! Ett år! kram 🙂

  2. babybloggen Says:

    Oj, oj! Ett helt år, tiden går fort!! GRATTIS till Viggo!

    Kram kram från mig och Elsa

  3. cottan Says:

    Grattiskramar till Viggo, tant Tessa tittar förbi i eftermiddag och sjunger för födelsedagsbarnet… (förbered er med hörselskydd)….eller så nöjer jag mig med att överlämna en present:)

  4. gottablandat Says:

    grattis til både viggo och mamman!!!!

  5. Finna Says:

    GRATTIS IGEN I EFTERSKOTT!!! Tänk vad tiden går fort!! Kramar Anna & Ruben


Kommentera

