Buzzador

Jag har fått hem tre paket från Buzzador med nya produkter att testa och ”buzza” om.


Youth Code från L’Oréal Paris Dermo Expertise
Jag har aldrig provat någon rynkkräm tidigare eftersom jag är rätt skeptisk till sådana produkter så det ska bli spännande att se hur bra det fungerar. Jag lovar att rapportera om resultatet när jag testat.


Dove VisibleCare Renewing Creme Body Wash
Den luktar jättegott. Dove brukar ju ha bra duschkrämer så jag ser fram emot att prova den här. Huden ska enligt Dove bli mjukare och smidigare och bli synligt vackrare efter tre veckors användning. Jag har ganska torr och tråkig hud nu på vintern så jag hoppas produkten håller vad den lovar.


Fruktkompott från NaturNes
En efterrätt utan tillsatt socker. Äpple-Banan och Äpple-Päron.
Viggo har provat båda smakerna och han älskade dom och blev skitförbannad när burken var slut.

Vill du också bli Buzzador och utan kostnad testa nya produkter och tjänster, berätta för vänner och ge feedback till tillverkaren? Anmäl dig här.

Explore posts in the same categories: Buzzador

4 kommentarer på “Buzzador”

  1. Mia Says:

    Jag har också fått Youth Code från L’Oréal, men jag har inte orkat hämta ut den än, får bli i morgon.

    Kram, kram.

  2. annah Says:

    Tur du har då. Anmälde mig till alla men inte blev jag vald 😦

  3. Anne Says:

    Hej vännen.
    Även jag har fått dessa produkter utom barnmaten då ;).
    Robban tycker vi kan prova rynkkrämen på hans pung! Funkar den där funkar den verkligen enligt min man 🙂
    Jag föredrar dock att spara den till mitt rynkiga ansikte :).
    Stor kram till dig och din goa son.


  4. Åh vilken söting, å jag förstår honom – klart man blir arg när det goda tar slut 🙂 Kram!


Kommentera

