Melodifestivalen – Andra Chansen

Så här tror jag det går ikväll. Men jag blir förbaskad. Varför ska alltid de två man gillar mest tävla mot varandra?! Pain of Salvation (*mums*) och Pauline är mina favoriter men bara en av dem kan ju gå vidare.

Vilka är era favoriter?

(Bild från svt.se)

Senare: Så fel man kan ha. Inte ett rätt. WTF?!  Ja det är inte mitt fel att hetaste Pain of Salvation inte gick vidare. Jag ringde upp hela mammapengen.

Explore posts in the same categories: ESC/Melodifestivalen

2 kommentarer på “Melodifestivalen – Andra Chansen”

  1. Annika Says:

    Hej där!
    Mina favoriter är NEO och Pernilla W tror jag.
    Def Neo iaf, kommer ringa nu o rösta på honom, han bara måste vidare enligt mig =)

    Ha en bra kväll!
    Kram!

  2. cottan Says:

    Pain Of Salvation´s låt är helt klart bäst, men man vet ju hur svenska folket är…. tondöva!!
    Men hur som helst tycker jag att det är bra att det var två damer som gick vidare, det behövdes jämnas ut lite:)
    Heja Heja DARIN!!!


Kommentera

