Melodifestivalen – deltävling 4

Redan nu kan man lyssna på låtarna i 4:e delfinalen och jag är som vanligt nyfiken på vad ni tycker.
Inga höjdarlåtar enligt mig…

  1. Sibel – Stop
    2 cocosflingor av 5 möjliga
  2. Py Bäckman – Magisk stjärna
    1 cocosflingor
  3. NEO – Human Frontier
    2 cocosflingor
  4. Lovestoned – Thursdays
    2 cocosflingor
  5. Anna Bergendahl – This Is My Life
    2 cocosflingor
  6. Pernilla Wahlgren – Jag vill om du vågar
    2 cocosflingor
  7. Noll disciplin – Idiot
    0 cocosflingor
  8. Peter Jöback – Hollow
    2 cocosflingor
Explore posts in the same categories: ESC/Melodifestivalen

5 kommentarer på “Melodifestivalen – deltävling 4”

  1. cottan Says:

    Denna omgång är det Lovestoned som får min röst, lagom härlig och svängig låt:)

    Tyvärr får jag inte se mellon på lördag, jag får titta på reprisen istället på söndagen!

    Ses ikväll!
    Kram

  2. Finna Says:

    Jag gillar Sibels låt och Peter Jöbacks var fin. Missar ju resten av Mello, men vad gör väl det när vi är i Thailand då!? 😀 KRAM!!

  3. Anne Says:

    Grattis på födelsedagen . MAssa kramar

  4. Annika Says:

    Va?! Fyller du år idag? Stort grattis på dig!
    Hoppas dagen varit bra!

    Ang melodifestivalen tycker jag Sibel (konstigt nog, gillar eg inte henne så värst mycket) och Jöback. Trodde jag skulle älska Pernillas låt, men nej den gick inte hem vid första lyssningen i allafall.
    Jag ska ju se genrepet på lördag! Vann en biljett med middag och allt med Hannah Graaf, är så nervös! varför undrar jag, men det är jag. kanske för man går dit ensam och så.. men men. det löser sig nog!

    Det ska bli så kul.

    Ha det så bra!
    Kram!

  5. cottan Says:

    Nääe, jag kom inte iväg till träningen utan dig:(
    Istället bäddade jag ner mig i sängen med en bok, sov redan kl 19, sen sov jag till väckarklockan ringde morgonen efter, skönt!
    Det blir ingen träning ikväll heller för mig, jag är på Golden Hits, men jag kanske kan dansa av mig några kilon där:)

    Hoppas du hade en bra födelsedag igår, jag måste få fira dig inom kort. Och va fan? Har Maja lagt ner sina + 35 kvällar? Typisk i så fall, vi som äntligen får komma in….

    Kram


Kommentera

