Viggo 9 månader

Det är svårt att fatta att det går så jäkla snabbt men idag blir Viggo 9 månader. Jag ska sluta tjata om att tiden går fort men det var ju NYSS som jag såg honom göra spattiga volter på ultraljudet och nu har han börjat gå…

Viggo & Roboten

Explore posts in the same categories: Dagbok

5 kommentarer på “Viggo 9 månader”

  1. Camilla Says:

    Han är så underbart söt när han knatar omkring. Jag smälter!!!
    Det ser så gulligt ut när de är så små och kan gå redan!
    Rasmus är inte ens i närheten av att förstå den konsten 😛

    Är roboten en dammsugare??? I så fall…. VILL HA!

  2. Madeleine Says:

    Den pyjamasen har Alvin oxå – sååå fin 😉

  3. Annika Says:

    Han är verkligen tidig med att börja gå, så jag förstår att det känns som att han blir stor ännu fortare liksom =)

    Ang melodifestivalen så gillade jag inte heller denna omgången, men väljer jag fick det bli hot hot hot…mest i min smak.

    Är förresten en sån robot bra? eller tar den bara om man har bra städat innan så att säga. haha vi har ju smulor och skit varje dag här hemma så frågan är vad som biter på det? =)

    Ha en fortsatt bra helg!
    Kramis!!


  4. Gud så himla duktig han är!! ;D

  5. lotta Says:

    heja viggo!! har nog aldrig hört talas om nån som gått redan vid 9 månader!!!!! det är verkligen tidigt! dutkig han e!
    hur gör du för att klippa ihop flera videosnuttar så i en film? gör du det i ett särskilt program innan du laddar upp till youtube eller finns det en funktion där? kram!


Kommentera

