Melodifestivalen – deltävling 1

De kommande lördagskvällarna är vikta åt tv-soffan, mellonörd som jag är. Finalkvällarna firas helst med Tessa som sig bör enligt traditionen. 🙂
Morgondagens deltävling har väl inga höjdarlåtar som jag fastnar för direkt. Men det gör detsamma, det är lika kul ändå.
Lyssna här!
Vad tycker du?

  1. Ola – Unstoppable
    Jag gillar Ola. Men låten… det känns som att jag hört den förut. Varje år i melodifestivalen ungefär.
    3 cocosflingor av 5 möjliga
  2. Jenny Silver – A Place To Stay
    Tycker om låten… eller är det bara basen jag gillar? Nåja, jag tror inte att den går vidare.
    3 cocosflingor
  3. Linda Pritchard – You’re Making Me Hot-Hot-Hot
    Tyckte den var rätt tam i början men den växer.
    3 cocosflingor
  4. Pain Of Salvation – Road Salt
    Fin låt… att sakta vakna till.
    4 cocosflingor
  5. Anders Ekborg – The Saviour
    Nä!
    1 cocosflinga
  6. Jessica Andersson – I Did It For Love
    Astråkig!
    1 cocosflinga
  7. Frispråkarn – Singel
    Måhända har jag blitt en tant men för mig låter den som alla andra svenska raplåtar.
    1 cocosflinga
  8. Salem Al Fakir – Keep On Walking
    Inget för mig men den går säkert vidare.
    2 cocosflingor
Explore posts in the same categories: ESC/Melodifestivalen

4 kommentarer på “Melodifestivalen – deltävling 1”

  1. Maria Says:

    Men va fiiint du tecknar….som vanligt! Jepp ikväll blir det TVhäng!
    Kram och trevlig helg

  2. eponymous Says:

    Jag tyckte att Anders Ekborgs låt var lite … intressant. Först lite musikalstuk, och sen ”oj vad hände liksom”…

    Men visst är det skönt att det äntligen kör igång!

  3. Madeleine Says:

    usch, ingen bra start.. får se om man ser fler gånger!! 😮

  4. Finna Says:

    Inga höjdarlåtar direkt, gillade nog Ola bäst, även om den inte var superbra. KRAM!


Kommentera

