Det här med sovandet

Tidigare har viggo somnat runt sju på kvällarna utan större problem men nu har han blivit en riktig nattuggla. När han har fått sin kvällsvälling blir viljan starkare än tröttheten och han vägrar somna, hur trött han än är. Eller så somnar han en halvtimme och vaknar sen med nya krafter på bästa bushumöret. Men ibland kommer John Blund helt plötsligt och man slocknar var man än är…

Explore posts in the same categories: Dagbok

7 kommentarer på “Det här med sovandet”

  1. Camilla Says:

    Men vilken härlig bild 😉
    Så härligt att de kan somna på de mest lustiga ställen och situationerna!

    Ja, det är riktigt skumt hur de kan få de där förnyade krafterna precis när det är dags att nana kudden!

  2. Cecilia B Says:

    hihi, åå va jag känner igen det där med sovandet, preciiis samma sak här nu!!

  3. Linda/lixtra Says:

    hahaha men så söt!

  4. gottablandat Says:

    nämen goseungen!!! hihi en perfekt bild för studentkortet sen 🙂

  5. jsomijack Says:

    Ett: Vad är en MILF? Två: Dina teckningar är så roliga. Känner mest igen det där med försäkringskassan/banken-pratet när man inte hajar NÅT! Tre: Min äldste kämpade alltid emot när han skulle somna, han har nog aldrig däckat så där. 🙂 Däremot tror jag den yngste kan komma att göra så där. 😉

    • jsomijack Says:

      Jaha men det var ju en komplimang! ;D Jag är då rakt ingen Milf!

      Ang. ungar som växer. När mina hjärnspöken gör entré får jag handsvett. Jag ser Olle som en gänglig sjuttonåring som ska åka Finlandsbåt. Där går han mellan några råskinn som bråkar och kastas överbord mitt i vintern. Jag ser honom skrika efter mamma innan han iskall sjunker ner i det mörka vattnet. (Jag är ju verkligen inte klok!)

  6. Finna Says:

    Haha, sötis!!


Kommentera

