Viggo & lådan

Han står utan stöd nu min skrutt och om man håller honom i en hand går han. Han klättrar upp på saker och försöker göra pull-ups i ugnshandtaget. Spisen är hans favoritplats. Till vem han än kommer letar han upp spisen. Han har börjat säga papapapa och mamamama. Han har ingen aning om vad det betyder eller att det gör mitt hjärta alldeles varmt. När han inte pratar bebisspråk morrar han mest. Han har världens goaste leende och det mysigaste som finns är när han kryper upp i min famn. Det blir bara roligare och roligare det här. Att vara förälder.

Explore posts in the same categories: Dagbok

3 kommentarer på “Viggo & lådan”

  1. Maria Says:

    och så söt som socker! kan höra och se honom av dina beskrivningar. det tackar jag för.
    kram

  2. Annika Says:

    Härligt! En till som gillar kartonger ser jag 😉

    Ja, Viggo är i en härlig ålder. För närvarande är jag mest trött på att säga NEJ till Hampus för han rivs, bits, drar i håret, står på bordet, står i fönsterkarmen, drar itu alla Hannas saker etc…
    men det är väl en viss charm med alla åldrar, fast just nu önskar jag att han inte skrattade oss rakt i huvudet varenda gång vi säger Nej =)

    Njut av lugnet nu säger jag *skratt*

  3. gottablandat Says:

    söööötgurkan!! så go han e!! inte långt ifrån han kan gå själv nu med andra ord!!kraaam!


Kommentera

