Kommunikation

Explore posts in the same categories: Dagbok

7 kommentarer på “Kommunikation”

  1. Finna Says:

    Hihi, klart man vill att första ordet ska vara mamma. Sa han verkligen bulle? 😀 KRAM!!

  2. Annika Says:

    Åh vad jag älskar dina teckningar! Alltså de är så målande och så söta!
    Hade jag varit dig hade jag haft olika tavlor överallt i huset med fina fina teckningar.
    Tror jag ska lägga ett beställningsjobb till dig en dag. Jag hade velat ha hela vår familj så, och sen rama in….

    Ha det så bra!
    Kram

  3. babybloggen Says:

    Älskar som vanligt dina teckningar! Haha, bulle?

    Kram


  4. Hi hi

    Du är så duktig /Åsa

  5. Camilla Says:

    Skönt att ni får ha maten ifred än så länge 😉
    Fjärrkontroller och telefoner är ganska poppis här hemma också!

    Gud vad roligt att Viggo killen ställer sig upp och till och med stod själv för några sekunder. Helt otroligt duktigt! 🙂

  6. Anne Says:

    🙂 VAd kul att han kan säga bulle 😉 . Du gör underbara illustrationer. Jag blir glad av att se dem. Kram på er. Fortsätt öva 🙂


Kommentera

