Helg i Prag

Min älskling och jag var i Prag över helgen. Henrik hade beställt resan som en överaskning. Viggo fick vara hos farmor och farfar och hos faster och kusinerna. Dom kivas ju nästan om att ha hand om honom. Jag hade lite dåligt samvete för att vi åkte ifrån honom och längtade jättemycket efter min lille bebis men försökte ändå slå bort de känslorna och ha kul. Vi shoppade,  besökte Sex Machines Museum och gick runt och tittade på alla vackra byggnader och den mysiga julmarknaden som började den här helgen. Vi åkte med taxichaffisar som pressade sina gamla Skodor till max, vi åt och drack gott på mysiga uppvärmda uteserveringar och vi sov jääättegott i våran hotellsäng. Kort sagt, en jättemysig helg!


Utanför vårat hotell


Den maffiga julgranen på Old Town Square. Mycket vackrare i verkligheten.


(Bild härifrån)

Explore posts in the same categories: Dagbok, Resor

16 kommentarer på “Helg i Prag”

  1. Annah Says:

    Åh vad underbart och romantiskt =)

  2. babybloggen Says:

    Å vilken härlig och romantisk helg!!


  3. Hej,

    Snubblade in på din finfina blogg.

    Må så gott
    Mvh Camilla, En mammas dagbok
    (emring.blogspot.com)

  4. Anne Says:

    Vad bra att ni gör sådana där vuxen saker tillsammans. Att vara barnledig är viktigt.Många glömmer det när de blivit föräldrar.
    du , jag har inte stökigt i vanliga fall.Bara det rummet just i lördags när vi tatt ner alla adventssaker. Nu är det städat och Elliot blev nöjd.Jag var barnvakt idag med :). Men jag önskar verkligen att jag var mer intresserad av inredning.
    Kramar till dig och den fina gossen ❤

  5. cottan Says:

    Myspys:)
    Jag ser att du hittat kappan….
    Jag kom hem sent igår, så jag hörde inte av mig. Vad gör du på lördag? Vi ska träffas på Plock igen och dricka nån drink, jag tänker inte bli sen hem. Häng med om du kan:)

    Kram

  6. Sofia Says:

    Va mysigt det låter 😀 Kram.

  7. Finna Says:

    Åh va mysigt, va romantiskt av H! Men jag förstår om du längtade efter lillen!! Kram!!

  8. Finna Says:

    Gillade du Prag förresten? Har aldrig varit där själv.

  9. annes Says:

    Nu är jag här och kikar lite igen. Kram 🙂

  10. Bettan Says:

    Rart med en överraskning och så fin den var!
    Förstår att det var härligt att åka iväg.
    Jag åker den 14 till Tallin och längtar såååå mycket.
    Kram

  11. Annika Says:

    Åh så skönt för er att komma ifrån!
    Skoj överraskning!
    Låter som det muset i Köpenhamn, erotiska museet. Där har jag varit ett par gånger, kul att strosa runt tycker jag =)

    Sköt om dig och ha det så bra!
    Kram

  12. eponymous Says:

    Oh vad mysigt!

    Kram!

  13. Linda/lixtra Says:

    Men så mysigt!!


  14. Tackar, hähä 😉

    Jaa helt vansinnigt. Vill bli ”normal” igen 😉 haha. Jag vill också iväg på nåt! Typ Prag 😛 haha

  15. Cecilia B Says:

    ÅÅ va mysigt!! Kom på nu att jag inte har kollat din blogg sen jag formatera om datorn.. heh.. men nu är jag tbx!


  16. Åh va härligt att komma bort lite, vilken bra och gullig överraskning men jag förstår att det är svårt att vara ifrån din lilla sötnos.

    Kram Åsa


Kommentera

