Glad kille

Explore posts in the same categories: Filmer

17 kommentarer på “Glad kille”

  1. babybloggen Says:

    Hihi, ja de är ju ganska lättroade de små… Sötnosen!


  2. 😀 ÅÅÅ vilken going.

  3. Annika Says:

    OMG vad härligt det är med barnskratt!
    När de kiknar så, det är så underbart eller hur?
    Det ger en värme i hela själen sånt skratt.

  4. cottan Says:

    Jag tror jag skratta lika mycket som Viggo:)
    Du låter faktiskt jätterolig *skrattar*

    Jag kommer hem i helgen, ska titta på lägenhet i hamnen imorgon:)
    Hinns en fika med tro? På lördag eller söndag?

    Kram Kram

  5. gottablandat Says:

    underbar film!!
    så du lyckas ladda upp på youtube? senatse veckan får jag bara felmeddelande när jag gör det.. undras om mitt konto är fullt…
    kramkram

  6. Åsa Says:

    Haha! Underbart att han till slut skrattar redan när du drar efter andan 🙂


  7. Åh, man blir ju alldeles varm!:.)) Och vad han växer fort, lillkillen!:.)) Härligt att se!:.))

    Tack snälla du för dina kommentarer också -de värmer verkligen!:.)


  8. Så otroligt gulligt! 🙂

    Ha en fin kväll!


  9. haha, jaa. För nånting i mig får mig att längta. Fast förnuftet skriker neeej 😛 Kunde någon garantera noll illamående, minimal foglossning och en bättre och lycklig förlossning så kanske 😛

  10. Camilla Says:

    Men åh så underbart!
    Det lixom bubbla av skratt inom hela mig när jag såg videon. Gullunge!
    Kram på er

  11. Kerstin Says:

    han e väl för go!!

  12. Anne Says:

    Åh nej! Jag kan inte se filmen????


  13. Kan titta om och om igen på det klippet… så härligt!:.)) Tack snälla för kommentaren också!:.))

  14. Finna Says:

    Guuu va gulligt!! Längtar tills vår lille plutt kan göra så!! KRAM!!

  15. Linda Says:

    charmknutte! Så mysigt med bebisskratt 😀


Kommentera

