Värktimer

Bara ett litet länktips…
Värktimer.se verkar vara en bra sida för den som är gravid. Där kan man enkelt klocka värkarna, både längden på dom och avståndet mellan dom. Dessutom finns svar på de vanligaste frågorna och checklista till BB-väskan.

varktimer

Explore posts in the same categories: Länkar

4 kommentarer på “Värktimer”

  1. Finna Says:

    Den sidan blev jag oxå tipsad om, men det blev ju lixom inte tid för den…

    Japp, jag är supernöjd med vagnen såhär långt! Så himla lättkörd och smidigt med samma chassi till alla ligg-/sittdelar.

    KRAM!!

  2. Bettan Says:

    Smart!
    Tänk vad det finns nu för tiden, jag fick klocka med hjälp av moraklockan;)
    Kram


  3. Hihi! Den sidan satt jag och klickade på när jag kände att värkarna kom. Men jag fattade aldrig att det faktiskt var såpass tätt mellan att jag faktiskt borde åka in. Utan jag satt där och undrade när det skulle göra sådär jävulskt ont. Som tur var så ringde jag BB och kollade med dom om jag skulle åka in. Hade jag inte gjort det så hade lilla Lii nog fötts i vardagsrummet. Hon kom ut bara någon timme efter vi kom fram till BB.

  4. Camilla Says:

    Denna sida är toppen!
    Den använde jag mig av innan vi åkte in till BB! Verkligen kanon!


Kommentera

