Biljetter!

Jag är lycklig. Jag har nya skor… jag har världens gulligaste unge… och jag har två biljetter till Depeche i januari. 😀 Jippiiii!!! Har inte sett dom sedan mars 2006. Tessa, minns du?! 😉

dm060301_1

dm060301_2

dm060301_3

dm060301_4

dm060301_5

Explore posts in the same categories: Dagbok

6 kommentarer på “Biljetter!”


  1. Ja det är ju helt sjukt. Inte en spå bussen liksom. Vad tänker man med då? Jag går gärna undan lite för att det ska bli lugnare för honom och visar inte hela tutten, man är det verkligen så himla farligt? Som du sa, på finare restauranger kan man ju förstå, men jaa…

    Samma här, är jätterädd. En vacker dag kommer flaskan vara en smält klump på botten. Eller så bränner jag väl ner huset. :S
    Hoppas verkligen detta minnet blir bättre!

    Kram!

  2. Bettan Says:

    Det låter riktigt roligt!
    Kul att höra din lycka, jag vart glad jag med!
    Kram

  3. Marion Says:

    Åh härligt!!
    kram

  4. Bettan Says:

    Ha, ha, min make skulle behöva gå samma kurs som din sambo:)
    Säkert bra med en sådan kurs och jag skulle behöva, bara lite otippat med en sådan;
    Kram

  5. cottan Says:

    Hi hi…. Vilka puddingar:)

  6. Cottan Says:

    Vet du va?
    Jag ska oxå gå, min bror ringde idag och frågade om jag ville hänga med honom, å det var ju trevligt sist. Men det kanske var för att jag fick se dig i extas;)

    Kram Kram


Kommentera

