Babysim

Idag var Viggo och jag på babysim. Åh, det var såå härligt. Man såg att han verkligen njöt av att vara i vattnet. Vi fick börja med att hålla dom under magen och han började genast att ”simma”. Han fick några kallsupar men blev inte ledsen för det. Sen fick dom ligga på rygg och flyta. Man behövde bara hålla dom under nacken med ett par fingrar. Jag längtar redan till nästa söndag. Så småningom ska dom lära sig att simma under vattnet. Kuul!

Explore posts in the same categories: Dagbok

7 kommentarer på “Babysim”

  1. Åsa Says:

    Vad härligt att han gillar det! Vi ska börja på fredag 🙂 Fast jag måste skaffa mig en baddräkt och det är inte lika roligt…
    Och vad stor han har blivit! Fina bilder.
    Kram!


  2. Åh, vad härligt att ni går på babysim! Det är så givande både för föräldrar och barn (är ”gammal” babysimsinstruktör mm.)Och det blir också en hel del fina bilder när barnen plaskar runt:.) Om ni inte har en undervattenskamera (de kostar ungefär som en vanlig kamera) så rekommenderar jag att ni skaffar en -att ta bilder när de dyker är jättehäftigt!

  3. Linda Says:

    Å vad mysigt det där lät!!

  4. Annika Says:

    Härligt! jag tänkte gå med båda, men det har inte blivit av. det var fullt nu senast och sen tog jag inte tag i det igen. trist, för det är en grej som jag verkligen hade kunnat tänka mig.
    men men..
    kul när det blir dyk och ni kan ta fina foton under vattnet! då får du visa nån!

  5. Camilla Says:

    Vad roligt att Viggo tyckte om det!
    Jag längtar redan tills vi ska på våran första babysim ”lektion”. Den börjar i oktober 🙂

    Jag skrattade gott när jag läste Henriks fina vaggvisa 😉
    Kram!

  6. Bettan Says:

    Härligt!
    Det är så kul att gå på babytsim!
    Gjorde det med vår sista ett tag, men sedan vart han mycket sjuk och vi hamnade på sjukhus, men det var inte pga babysimmet.

    Kanske är jag den ende i världen som inte äter något innan filmen börjar, kanske är dom andra som ska titta snett på mig;)
    Kram


Kommentera

