Vaccination

Idag var jag med Viggo till Läkaren och vaccinerade honom. Efter att ha lyssnat på andra mammor trodde jag det skulle vara jobbigt som fan men det var ingen big deal för lillkillen. Han skrek lite men det gick snabbt över. Min duktiga pojke. Tillomed Viggos mamma fick beröm av läkaren som tyckte att hon var lugn och trygg. 🙂

090812

Explore posts in the same categories: Dagbok

11 kommentarer på “Vaccination”

  1. Bettan Says:

    Jag är imponerad av er båda!
    Jag har oftast skickat maken, är så spruträdd själv att jag behöver någon som håller mig i handen när jag ska få en, sedan skriker jag.
    Sonen var med mig en gång, han satt med stora ögon och strök mig på handen och sa: Man mamma så farligt är det inte;)
    Viggo är ju för go!
    Kram

  2. Karin Says:

    Hahah. Märta bara skrek och skrek. 😛

  3. Åsa Says:

    Då ska jag försöka göra likadant imorgon när vi ska iväg och vaccinera Rufus 🙂
    Kram!


  4. Gustav vart helt vansinnig efter andra sprutan. Skrek i flera många minuter. Men sen vart det bra 🙂

    Ja, babymassagen var jätte rolig! 😀
    Tråkigt detta med dumma bröst 😦 Vill ju amma helt!

  5. cottan Says:

    Söta, söta Viggo:)

  6. Åsa Says:

    Vad duktig han är…och du med såklart 😉

    Kram Åsa

  7. Linda Says:

    Han är ju så söööööt!

  8. riisgrynet Says:

    åh så söööööööööööt. och så färgmatchad 🙂 skönt att han är så tuff kille!!! kram på er

  9. Madeleine Says:

    Ah men så söt 😉 Vilken prins!!


Kommentera

