Bajskalas

bajs

Explore posts in the same categories: Dagbok

19 kommentarer på “Bajskalas”

  1. gottablandat Says:

    hahahah 🙂 gillar dina illisar 🙂

  2. Molly Says:

    Hihihi! 😀

    Tack och lov äter han bara bröstmjölk!

    *kramar*

  3. Marion Says:

    Ja…hahaha. Är det inte underbart med bebisar så säg! 😉
    Kram

  4. Anne Says:

    🙂 Så klassiskt. Alla ska vi det dära erfara. Lina låg på sängen hos min mor en gång och jag bytte blöja (Många år sedan).Hon släpper ur sig en rak stråle bajs och min bror sätter reflexmässigt dit handen 🙂 Han skulle som stoppa det! Det blev bra spridning.
    Bebisar är underbara på många sätt 🙂

    Tack för fortsatt förtroende och godnatt kram.

  5. Cecilia B Says:

    hahaha, du e så rolig.. blir alltid lika glad av dina illustrationer =) David sitter brevid och ler stort han med.

    Natti natti!! 🙂

  6. Kerstin Says:

    Halloj! Ni verkar ha det riktigt trevligt därhemma…
    Ska snart hitta lite tid att komma och gulla med lillen.Kram på er

  7. Finna Says:

    Hihi, jag älskar dina illustrationer!! När kommer boken?? KRAM!!

  8. jsomijack Says:

    Jag är SÅ glad att jag inte fick komma på det kalaset! olle lyckades inte bjuda in mig. Men jag bjöd å andra sidan min egen mamma (när jag var spädbarn dåd). 😉


  9. hi hi. ja här är det också bajskalas och kiss i mammas o pappas säng.

  10. Sofia Says:

    Gillar ljudeffekten där 😉

  11. Amanda Says:

    Hahaha! Ja det är allt härligt detta med bajskalas 😉

  12. Anne Says:

    Godmorgon.Kolla in de bedårande små katterna nu.
    http://curlylicious.blogg.se/
    Kramar

  13. Linda Says:

    hahha, hoppsan 😉

  14. Åsa Says:

    Känner igen det där 🙂 Det stod någonstans att det finns bebisar som bajsar en (!) gång i veckan. Lite skillnad mot varje gång man ätit… Kram!

  15. smultron Says:

    Nämen, aj då. Tur att det mesta går att tvätta bort …..

  16. Camilla Says:

    Ja man kan verkligen ligga och stirra på de små sötnosarna timmar i sträck känns det som. De är ju så underbart söta!!!
    Hoppas ni har en underbar helg i sommarvädret!
    Kram

  17. Elin Says:

    Haha.. Härlig illustration! Känns igen från småbarnstiden. *ler*


  18. Jag kan ju inte låta bli att älska dina illustrationer (även om de handlar om bajs!) -samla alla bilder och ge ut en bok om graviditet och småbarnstiden så köper jag den med en gång!:.))


Kommentera

