Nytt Lösen

Nu är det dags för nytt lösen. De som kommenterat regelbundet har förhoppningsvis redan det nya lösenordet i sin mailbox. Om inte får du hojta. Jag kan ha missat någon mailadress.
Vill du ha lösen lämnar du en kommentar här eller mailar. Adress och ”villkor” finns på Lösen-sidan. Jag kommer inte att ge nytt förtroende till de som aldrig visar att de är här och läser genom att lämna en kommentar då och då.

Explore posts in the same categories: Dagbok

8 kommentarer på “Nytt Lösen”

  1. Karin och Lill Says:

    Kollar mailen blix snabbt!

  2. Karin och Lill Says:

    Hahah, dina lösen är ju klockrena! 😉

    Hoppas allt är okej med er alla.

  3. Karin och Lill Says:

    Jo, glad för att de blev en viggo!
    Alltså en snygging 😉

  4. cottan Says:

    *snyft* Inget i min mailbox:(

  5. ulrica Says:

    Hej, nej det har inte kommit något mail med nytt lösen.. 😦

  6. Wictoria Says:

    Hej, jag vill ha lösenordet. Men det är ju lite svårt o lämna kommentarer när man inte ser vad där står. 🙂


  7. Hej! Jag är här inne allt som oftast för att följa din resa men har inte tagit mig för att fråga efter lösenordet. Är själv gravid och snart är det bara en månad kvar till bf så därför är det så roligt att läsa om dig. Nu blir jag bara helt frustrerad när nästan alla inlägg är lösenordsskyddade och man vill läsa hur det har gått för er efter förlossningen. Vore kul att bli betrodd 🙂

  8. Lena Says:

    ÅÅ kan du maila mig lösen igen.
    Var för snabb när jag rensade bland mailen, kastade liiite för mycket 😦

    Kram kram och puss på pannan till Viggo 😉


Kommentera

