Cocos är här

Ja nu är han här, våran skatt. Vi åkte in i förrgår kväll och han föddes igår 16:30. Han var 50 cm och vägde 3500 g, har ganska mycket ljust hår och är självklart världens finaste. Förlossningen tog ganska lång tid och jag trodde aldrig att han skulle komma ut. Känslan när han till slut gjorde det är obeskrivlig! 🙂 Vi är fortfarande kvar på BB. Uppdaterar med bilder och en liten förlossningsberättelse när vi kommer hem.

Tack för alla gulliga kommentarer och hälsningar!

Kram! /Susanne, Henrik & ”Cocos”

Explore posts in the same categories: Dagbok

50 kommentarer på “Cocos är här”

  1. ulrica Says:

    GRATTIS!!!!!!!!!! 😀 Så underbart, ofattbart hääärligt! Och TACK för att du tagit dig tid att uppdatera, vi är många som surfat in här i tid och otid för att kolla om någonting hänt 😀

  2. Maria Says:

    Grattis!!! Vad roligt att han är här nu!
    *kramar*

  3. Kerstin Says:

    Grattis återigen… Tänk att den långa väntan är över nu.. Jag ryser.. Kan tänka mig hur mysigt ni har just nu… Passa på att njuta riktigt och ha inte för bråttom hem om ni inte själva vill.. Se till att må bra och ta hand om Er.. Längtar att få se lillprinsen!! Kram och puss

  4. Karin och Lill Says:

    GRATTIS GRATTIS GARTTIS TILL ALLA TRE! ❤
    Längtar tills man får höra mer. Men ta hand
    om er tills dess. Massa kramar till allihopa.

  5. Anne Says:

    Grattis igen. Så skönt att ni mår bra alla tre.Ta hand om er,ta det lugnt och snuffa bebis från mig med. Stora kramen.

  6. Amanda Says:

    åh! GRATTIIIIIIS!!!! 🙂
    Hoppas allt är bra med er alla tre!
    Massa kramar!

  7. Åsa Says:

    Stort grattis till er! Jag har väntat med spänning 🙂 Ska bli underbart att få se lille cocos. Skönt att höra att allt har gått bra.
    Kram!


  8. ÅH! Ett jätte stort grattis! Så underbart att han äntligen ligger i er famn nu 😀 Så roligt att allt gick fint även om förlossningen kändes lång. Må så gott nu!

  9. Cecilia "Emmelou" Says:

    åå grattis igen!! nu blir jag lipig i soffan.. va skönt att det gick bra, ser fram emot att få höra allt och se bilder! Stor kram!!

  10. Annika Says:

    stort grattis!!
    se fram emot att få läsa allt sen.
    kram

  11. anna Says:

    Åh grattis grattis! Äntligen har ni båda fått träffa er lilla kille. Nu väntar ett helt nytt liv fyllt av kärlek 🙂

  12. Susanne Says:

    G R A T T I S till er alla! Hurra för er och det lilla nya livet! KRAM! ❤

  13. Maria Says:

    Stort grattis! 🙂

  14. Annika Says:

    GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Wow, vilken känsla det måste vara!

  15. Maria Says:

    Åååh!! NJUT av det ni har nu! Det är den absolut bästa och kommer inte igen.
    Kramar i massor

  16. Finna Says:

    Ryyys och tårar i ögonen… GRATTIS!!! Va kul att er lille kille äntligen är här!!! KRAM på er!!!

  17. cottan Says:

    GRATTIS igen, jag är så glad för Er skull, jag vill bara krama om!!!

  18. gottablandat Says:

    åååå sitter här och ryser med tårar i ögonen, tänk att ni äntligen har er lille plutt hos er. så underbart gumman, skönt att höra att allt gick bra!! stor kraaaaaaaam

  19. Linda Says:

    STORT GRATTIS!!
    Mys för mig med *ler*


  20. Åh vad kul.
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS
    Massa kramar Åsa

  21. jsomijack Says:

    GRATULERAR! Ser mycket framemot att få se honom! 😀

  22. Tess Says:

    Wow, grattis! Välkommen till världen lilla Cocos! 🙂

    Kram Tess

  23. Bettan Says:

    Grattis, Grattis igen!
    Jag får ståpäls när jag läser ditt inlägg!
    Mys nu med familjen och jag hoppas att ni mår bra!
    Kram

  24. Liselotte Says:

    Oh gud! Grattis!!! Hurra! Grattis!! 🙂

  25. jessica Says:

    åh va roligt! Va duktiga ni har varit å vad skönt att dina jobbiga månader äntligen är över. Ser jättemycket fram emot att se några bilder på den lille.

    kram kram

  26. Snusan Says:

    nu finns han på bild på
    http://www.akademiska.se/templates/webbislist____42451.aspx på denna länk man får gå ner till den 5 maj
    mvh henrik

  27. Finna Says:

    Nämen guuu va söt han är lille Viggo när han ligger där och ler. Så fin han är!!! Fint namn oxå! Kram från en tårögd Finna som har halva tiden kvar…

  28. Anne Says:

    Han är hur söt och go som helst eran Viggo!! Vad kul att få se honom på bild. =) Kramar i mängder.

  29. Elin Says:

    ÅHHH!!! Jättestort GRATTIS till er! Vilken sötnos! Han är ju sockersöt.
    Sköt om er allihopa!
    *Kramar*
    /Elin

  30. jsomijack Says:

    Men å, vad fin han är, er lille Viggo! ❤ Nu vill jag att det ska vara september!

  31. Cecilia "Emmelou" Says:

    snutt!! nu blir jag lipig igen.. gu va fin han är =) bra jobbat familjen!

  32. Sara Says:

    GRATTIS till lilla Viggo

    Kram
    Sara

  33. Cissi Says:

    Grattis! Vilken söt liten kille *får en liten mamma tår i ögat* Hoppas ni mår bra hela familjen.
    Kram Cissi

  34. Sofia Says:

    Va söt han är!!! 🙂 Coolt att bebisarna finns uppdaterade på nätet liksom. Känns som det var stenålder när jag födde mina…
    Kram och ett stort grattis! 🙂

  35. cottan Says:

    Det var den söööötaste bäbis jag någonsin sett:)
    Viggo:)

    Saknar Er!

    Kram

  36. Kerstin Says:

    Åh vilken liten raring!! Grattis igen och igen!
    Kram

  37. Tea Says:

    Åh så mysigt! Grattis till lilla cocosflingan!

  38. Linda Says:

    Men ååååå så söt han är! Stort grattis till hela familjen!

    Kram

  39. åse Says:

    Jag är ju liskom lika förvirrad som en senil dam, jag visste inte ens att du var gravid! GRATTIS SUSANNE och Henrik!!!!!!!

  40. Mia Says:

    Var precis in på Webbisar och tittade och han är sååååå söt! Grattis åter igen!

    Kramar.

  41. Lena Says:

    ÅÅ vad fin han är!
    En liten fin blond kille, lille Viggo.
    Tack Henrik för länken till bilden 😉

    ÅÅÅ vad mysigt att han är här
    Kram

  42. eponymous Says:

    Men oh! Grattis grattis grattis!

    Åh vad söt han är! (Han ser faktiskt lite ut som i bilden i header:n här ovan 😉

    Hoppas ni får komma hem snart!

    Kram kram.

  43. Lena Says:

    Grattis! Jobbigt när det blir så segdraget men nu är han här iaf. 🙂

  44. silverblavinge Says:

    Grattis grattis till er underbart söta lille gosse! Många kramar, Veronica.

  45. Bettan Says:

    Vad glad jag vart när jag läste att ni vart glada för paketet!
    Jag vart orolig att jag skulle uppfattas som en stalker och att jag var för påträngande när jag postat paketet;)
    Hoppas ni får en fin dag idag när ni kommer hem med ert lilla underverk!
    Kramar från ”stalkern”;)

  46. annah Says:

    jättegrattis till sonen!


  47. Åh, så härligt att det har gått bra! :.)) Lilla Cocos… så efterlängtad! Åh, hoppas att du smittar av dig så att jag också kan få uppleva hur det är när det slutar som man vill!:.))

    Jag var nog lit otydlig i inlägget ”Mask i magen”, det var inte lillebrors första rörelser… han har sparkat vilt sedan vecka 16:.))

  48. Matilda Says:

    nämen ååh!! GRATTIS!!
    men nu är jag sådär nyfiken igen… måste du ha såna där himla lösenordsskyddade inlägg? jag blir tokig av nyfikenhet! jag vill också se bilder! 😀

    grattiskram!


  49. Åh, måste ju gratulera så klart!:.)) Och så skönt att det gick bra!:.))

    Förstod även utifrån en av dina rubriker att det blev en liten Viggo:.)) Grattis, grattis till lille Viggo!:.))


Kommentera

