Längtar…

Vecka 40+3 (41:a veckan)

vagga
Mitt lilla hjärta, här ska du bo med oss. Vi längtar efter dig!
♥♥♥

Explore posts in the same categories: Dagbok

20 kommentarer på “Längtar…”

  1. Linda Says:

    har ni hängt den över sängen i fotänden? 🙂


  2. Ser ju urmysigt ut! 🙂

  3. Annika Says:

    Åh vad fin!!
    EN sån hade jag också velat gunga i 😉
    Ha det så jättebra själv!


  4. 🙂 hihi, jag har redan packat två väskor! Blev en egen till liten. Gick ju inte att lämna kvar alla söta kläder hemma inte. 😉 Hoppas att din snart vill titta ut.

  5. Cecilia "Emmelou" Says:

    åå va mysigt det ser ut 🙂 där kommer han bo bra.. hih..

  6. Finna Says:

    Vilken otroligt fin och mysig bild!! Där kommer Cocos trivas superbra!! KRAAAM!!!

  7. jessica Says:

    hallå där! Har han inte tittat ut än? Trodde han skulle vara hos er vid detta laget. Hoppas att det inte dröjer så länge nu och att allt går supersmidigt. Det är du ju verkligen värd efter dessa månader.
    kram kram

  8. Åsa Says:

    Där är den! Nu blir jag allt lite avis 🙂 Rufus får allt nöja sig med en säng. Förstår att du var beredd att kämpa för att få den. Hur känns det att gå på övertid? Är det så jobbigt som alla säger? Kram!

  9. Lena Says:

    Cocos!!
    Vi är flera stycken som längtar efter dig!! 😉

    Kram

  10. Camilla Says:

    Det ser jätte mysigt ut!
    Där kan Cocos inte mer än att trivas! 🙂
    Hur mår du nu tjejen!?
    Kram

  11. Jenny Says:

    Å, vad fint!

  12. Maria Says:

    Jag längtar oxå efter Cocos!! 😀
    Kram

  13. Sofia Says:

    Man tittar in här med spänning varje gång 🙂 Ska bli kul att se lilla bebben när den vill komma ut.
    Kram kram.

  14. Bettan Says:

    Oj vad härligt det ser ut!
    Cocos vill bara njuta av livet inuti din mage ett slag till!
    Cocos kommer snart ska du se!
    Men jag kan tänka mig att du känner att det är jobbigt att gå och vänta och att Henrik också känner så!
    Jag tittar in då och då när jag har ork att trycka på datorn, min ork har försvunnit ur kroppen.
    Så jag väntar på att den ska komma tillbaka och jag väntar otåligt då jag vill blogga, sköta mitt hem, mina barn, mina hundar och även mig själv.
    Vi väntar otåligt båda två, du och jag:)
    Stora kramen till dig och Henrik!

  15. Anne Says:

    Vad mysigt det där ser ut. Ett himla bra cocos ställe. Kram

  16. Camilla Says:

    Ja skogen vi har här hos oss är helt underbar. Man kan promenera oändligt långt och lika vackert är det överallt. Man kan knappast tro att det är så nära alla lägenheter och centrum osv när man är mitt i skogen 🙂

    Skönt att du mår bra trots lite krämpor 🙂
    Ja nu kan det väl inte vara så långt kvar tills Cocos tittar ut? Hur länge får du gå över innan Cocos blir uttvingad? 😉

  17. Matilda Says:

    nämen ååh! den där sängen har jag sett förut, och den är ju bara FÖR fin!

    ett nytt inlägg som heter ”värkar” och så är det lösenordsskyddat! whaat?! jag blir ju JÄTTEnyfiken ju!!
    😀
    hoppas allt går bra iaf!!

  18. Melissa Says:

    Åh, så häftig! Har bara hört om dem, inte sett dem ”live” innan:.)) Kanonfin! Och så smart!


  19. Å, synd att man inte kan få kika på ditt inlägg om värkar. är ju såå nyfiken för hur det går för dig! Håller tummarna att allt går bra om ni är på väg till BB.

  20. Linda Says:

    Får man läsa dina skyddade inlägg måtro? 😉
    Vill ju följa din blogg till max,,,
    Hoppas att allt har gått bra!
    För jag antar att han tittat ut vid detta laget:)

    Kramar


Kommentera

