Övertid

Vecka 40+1 (41:a veckan)

Så var BF-datumet passerat och Cocos verkar bli en maj-bebis. Jag känner inget förutom ”förvärkarna” eller vad det kallas som kommer titt som tätt, mest på natten.
Idag har Tessa vallat runt mig på stan en sväng. Måste hitta på något att göra ikväll och resten av helgen. Jag blir tossig av att bara gå och vänta.
Tänk, snart får vi se honom… Mitt lilla hjärta, kom ut till oss nu!

Explore posts in the same categories: Dagbok

11 kommentarer på “Övertid”

  1. jsomijack Says:

    Aj, vad irriterande att han inte kommer då han ‘borde’! *hallå? kom ut meddetsamma!* Håller tummarna att det hävder något snart, snart och att allt går enligt planerna! 🙂
    Och du … lycka till med att sova på magen. När du har mjölkstinna boobisar är det stört omöjligt så det kanske dröjer länge än. För mig tog det så lång tid att när jag väl kunde så var det inte lika skönt och sedan fick jag öva mig i magsovning och nu när det är det bästa igen så kan jag inte sova så. Haha, sånt e livet! 🙂
    Trevlig Valborg!

  2. gottablandat Says:

    kankse ska du ge dig på att tvätta fönstrena eller storstäda där hemma?? sånt brukar sätta igång det hela 😉 Kraaaaaaaaaaam och trevlig valborg!!

  3. Finna Says:

    Förstår att väntan och längtan nästan är olidlig! Guuu va spännande detta är!!! KRAAAM!!!

  4. Annika Says:

    Tack!
    Hoppas bebben kommer snart! Det är en sån lycka!
    Underbar känsla!
    snart har du din lilla flinga i famnen…
    Trevlig Valborg!

  5. Anne, anness Says:

    Oj oj, trodde nästan att ni åkt till BB, det var så tyst här. Men, Maj är ju en jättefin månad. 🙂 Hoppas att du slipper gå för länge över tiden.

  6. Linda Says:

    Skickar en kram från torpet. Har ju inte internet här men tur man kan surfa från mobilen! Måste ju ha koll på dig och Cocos! 😀 Kram!

  7. Proforma Says:

    Hej och tack för din hälsning idag! Alltid roligt att få veta vem som läser ens blogg. Din inredningsblogg har jag varit inne på flera gånger.
    Vad jag förstår så ska du strax få barn, så mysigt! Även om det var längesedan kommer jag ändå ihåg hur det var när man gick och väntade och inget hände. Mitt andra barn kom på 19:e dagen efter beräknad dag… men det är nog ovanligt! Du vet som man säger… den som väntar på nåt gott…
    Jag önskar dig lycka till och om du har lust att tävla så… VINN EN MENU ÖRTSTEGE, TÄVLA HOS PROFORMA!
    Kram

  8. Camilla Says:

    Ja nu ska jag verkligen bara njuta av ledigheten! 🙂
    Härligt! Och maj är det redan vilket förhoppningsvis betyder BEBIS om inte våran bebis väljer att titta ut i Juni!
    Vi får hoppas att Cocos vill titta ut till världen snart. Längtar efter att få se bilder och läsa förlossningsberättelse såklart 😉
    KRAM!

  9. annah Says:

    som någon smart barnmorska sa… alla bebisar kommer på sin födelsedag =)

  10. Linda Says:

    Åh, jag som hade hoppats att det hade satt igång nu 🙂 Envis liten bebis, men han kanske vet… fint folk kommer sent 😉

  11. Lena Says:

    Maj är en bra månad att få bebis på 😉

    Kram


Kommentera

