TorgTräff

Vecka 39+6 (40:e veckan)

Idag gjorde jag en raid på byn. Köpte en somrig klänning på Lindex som jag absolut inte hade råd med och som jag definitivt inte kom i men söt är den. Ganska puckat men jag inbillar mig att jag ska kunna ha den någon gång i sommar när jag virvlar runt där på ängen.

090428
Träden på torget

Satt en stund på torget och njöt av solen och hamnade i slang med ett par a-lagare som var väldigt intresserade av min mage och ville veta om det var en pojke eller flicka och kom med en massa namnförslag och frågade om han sparkade mycket och om det var planerat eller om det bara hade varit lite väl mycket festligheter i somras. Jag skrattade och tänkte tillbax på den trevliga kräftskivan för nio månader sedan.

alag

Explore posts in the same categories: Dagbok

13 kommentarer på “TorgTräff”

  1. Finna Says:

    Hihi, kan tänka mig att de hade bra kommentarer… 😉 Har du köpt en sån där klänning som Vickan har? Funderar jag nämligen på att köpa. KRAAAM!!!

  2. Matilda Says:

    hihi, söt bild!

    yes, tilly är i tonåren. hopplöst! 😉

  3. Lena Says:

    Hehe..av ungar och fyllehundar får man höra sanningen 😉

    Vad ritar du i för program?? *nyfiken*

  4. Anne, anness Says:

    🙂 Åh, helt underbart illustrerat!

  5. Anne Says:

    Helt klockrent ritat igen 🙂 Så det var Pekka och antti som satt på pänken….?? Sagt på muminmål.
    Nu ha rjag gjort min dagliga runda hos dig. Hali hali = Kram kram

  6. cottan Says:

    När ska du göra nått av dina fantastiska illustrationer? Dom e sååååå bra, det är du lixom!!
    Vad tror du? Är Cocos på G, eller hinner du med en fika på torsdag förmiddag innan BB?
    Åker hem imorgon eftermiddag:)

    Kram Kram

  7. gottablandat Says:

    vi vill ju se bild på klänningen!!!!!!!!!!!! kraaaaaaaaaaam

  8. eponymous Says:

    Tänkte bara kolla så att du fortfarande är på smällen…

    Och jag vill ju också se en bild på klänningen.

    Kram!


  9. Ha ha…underbar bild … igen!!
    Du måste samla alla dina bilder/serier i en bok, jag skulle def köpa den 🙂

    Fina träd, väldigt lika som de på min blogg…hi hi 🙂

    /Åsa

  10. Åsa Says:

    Imorgon smäller det! I alla fall om jag får gissa 😉

  11. Bettan Says:

    Mycket trevlig och rolig läsning hade jag att läsa ifatt!
    Cocos kommer på lördag då min dotter fyller år!
    Jag förstår att ni längtar nu som bara den, det gör faktiskt jag också:)
    Detta är som jag har skrivit förut, så spännande.
    Den dagen det är dags så önskar jag dig och Hendrik all lycka till!
    Jag är inte på topp just nu så jag är lite inaktiv, jag hoppas det snart vänder, men det är inget jag vill blogga om, men därför har jag inte slagit på datorn, men nu var jag tvungen att se hur ni har det hos dig, jag tänker mycket på er!
    Stor Kram

  12. Anne Says:

    Ha en skön VAlborg. Jag far bort idag.Få se om lille herr Cocos kikat fram under tiden. MAssa kramar till dig och de dina.

  13. Finna Says:

    Några känningar än?? Nu är det nära!! KRAAAM!!!


Kommentera

