Sova Sova Sova

Vecka 39+4 (40:e veckan)

Gårdagens shoppingtur satte sina spår och idag har jag mest sovit. Jag har hittat en ställning jag kan sova bra i och ibland får jag sova hela två timmar utan att vakna. Yess! Lycka!
Ikväll har vi varit iväg och ätit smörgåstårta på födelsedagskalas men nu får vi snart gå och sova igen. 😛 I looove sova!
Jo, framöver jag ska nog sova istället för att dansa och skura golv.

Explore posts in the same categories: Dagbok

5 kommentarer på “Sova Sova Sova”

  1. Anne Says:

    Om kroppen säger att du bör sova så sov. Du vilar upp dig inför det som komma ska 🙂 Sov gott i solens sken idag. Kram

  2. Cecilia "Emmelou" Says:

    jag håller med föregående talare, vila vila vila! och ääät, hih.. det behövs.. för under förlossningen är inte aptiten ngt vidare.. fast d har du säkert redan hört så jag påminner dig lite bara 🙂 kram kram!!

  3. cottan Says:

    Sova, finns det nått skönare? Tveksamt!!
    Jag kommer hem sista april, men chansen att du är hemma då är kanske liten;) Nu får den där lilla mojsengojsaren titta ut snart….

    Kram Kram

  4. smultron Says:

    Mums med smörgåstårta 🙂

    Sova låter bra. Förstår att du blir trött efter shopping!

    /Åsa

  5. Amanda Says:

    Jag vill också sova! :O Dela med dig av sovtips 😉 hihi..


Kommentera

