Ställningen i namnröstningen

Vecka 38+4 (39:e veckan)

Vad kul att så många har röstat på namn och även skrivit in egna förslag. Henrik har tydligen fastnat för ett av alternativen och börjat kalla Cocos för Viggo. *fniss* Jag velar fortfarande mellan några av dom och vill se knyttet innan jag bestämmer mig. 🙂

Ställningen just nu:
stalln

Kroppsligt mår jag sisådär och jag är så jäkla trött. Sover nästan ingenting eftersom jag vaknar hela tiden av ledvärken, de konstiga ”menssmärtorna” eller av att jag måste kissa. Men det gör ingenting, jag är så himla glad för att det snart är över. Igår kväll fick jag dock en liten gråtattack eftersom jag har noll ork. Jag ville städa och plocka men krafterna räckte nästan inte ens till att dra upp byxorna när jag varit på toa. Imorse vaknade jag till en nystädad lägenhet och detta:

090419

♥♥♥

Explore posts in the same categories: Dagbok

27 kommentarer på “Ställningen i namnröstningen”

  1. 2BarnsMamman Says:

    Jag kommer ihåg precis hur det var 🙂 Jobbigt, men härligt!

    Fin blogg du har!

  2. Molly Says:

    Jag tror Henrik älskar dig. 😀

    *massor av kramar*

  3. Kerstin Says:

    Det är kärlek det!!!

  4. Karin och Lill Says:

    Åh, så sött (:

    Heja, Viggo eller Hampus!

  5. Sofia Says:

    Va gulligt 🙂
    Kram på dig!

  6. cottan Says:

    Jag smälter som smör i solsken…. Så gulligt:)

    Kram

  7. Lena Says:

    ÅÅ vad gulligt!!!
    Med sådan toarulle kan man ju gå och kissa ofta 😉

    Kram

  8. Anne Says:

    Vad himla fint gjort!! Du har helt klart valt rätt pappa till cocos 🙂 Kram


  9. hej hej trillade in på din blogg och lämnar ett litet avtryck…

    hoppas du får en fin vecka

    kram

  10. Cecilia "Emmelou" Says:

    men snutt va gulligt!!

  11. jsomijack Says:

    Det(!) kallar jag kärlek!

  12. smultron Says:

    Åh underbara Henrik, blir så glad när jag ser det, kärlek är härligt!

    Ja det var massa söta namn…ni får väl se vad det är som kommer, kanske inte ser ut som en Viggo när han väl ligger där i din famn….

    Kram Åsa

  13. Matilda Says:

    gulligt meddelande!! man kan ju inte bli annat än glad då man läser sånt!
    älskar meddelanden på de mest oväntade ställena 🙂

    sv: grillning måste vara en av de bästa sakerna med sommaren (och våren)!

    när är det dags för cocosflingan att titta ut förresten? 🙂

  14. Amanda Says:

    Åh, tänk om man kunde få ett sånt uppvaknande varje dag! =) Så gulligt!

    ja ni får ta mer er namnen till bb och sen titta vad han är för en liten en! 😀

  15. Matilda Says:

    sv: ja det är härligt med gamla vänner som man kännt så länge!

    29/4, ojoj, det är verkligen snart! spännande!! 🙂 är ni helt säkra på att det blir en pojke?

  16. riisgrynet Says:

    åh så gulligt med toapappret 🙂

    kul med namn!! jag röstar på Anton 🙂 ( det skulle olivia hetat om hon var kille) och cocos i andranamn.. 😉

  17. Susanne Says:

    Supersött med meddelanden på pappret! Det ska jag komma ihåg och överraska med! 🙂

    Men TÄNK att det lilla livet snart kommer ut. Jösses, jag hinner verkligen inte med här! 🙂 LYCKA TILL!!!

  18. Karin och Lill Says:

    Tack, du är snäll! 🙂 Man känner sig inte speciellt fin. Men ska färga håret idag så det är gjort + raka mig! 😉

  19. Amanda Says:

    Nej det är inte enkelt med denna mage! Den är i vägen hela tiden 😉 Och värken gör det ju inte lättare direkt. Har skällt på honom nu, så hoppas att han skärper sig. Gråter om det ska behöva va så här stökigt och skitit när vi kommer hem med Bernt! 😛

  20. Anne, anness Says:

    Tänk att så lite kan göra så mycket! Det är kärlek. 🙂 Vilka fina namn ni har att välja på, har själv några av dom på min lista. Nu börjar du verkligen närma dig slutet, får hoppas att du slipper gå över tiden! Ha det så fint och hoppas att du får sova bättre.

  21. Bettan Says:

    Här är inte ett öga torrt!
    Vilken raring!
    Ett fint exemplar du fått tag i!
    Även fast än du inte orkar något nu så sparar kroppen på sig ork i din orkbank och när förlossningen kommer igång kommer du få oanade krafter som du inte kunnat föreställa dig att du hade, urkvinnan i dig kommer att visa sig.
    Vila och ta get lugnt!
    Kram

  22. gottablandat Says:

    åååh en sån mysig man du har gumman som skriver så sött på toapappret!! urgullig, håll hårt i honom!!
    massa fina namnförslag, jag gillar både elliot, viggo och love jättemycket!! kramkram

  23. Amanda Says:

    Ja jag längtar också efter lite träning! haha! Eller kanske snarare efter att kunna träna om jag vill 😉 Bara att gå promenad problemfritt vore ju guld 😀

    Jag tror jag kommer sakna sparkarna och att ha nån i magen, det är ju så underbart 😀

  24. Matilda Says:

    sv: tack så mycket!

    haha, jo men jag kan trösta dig med att godisarna inte var speciellt goda. mest fina. och jag köpte dem mest för de roliga askarnas skull… 😉

  25. Finna Says:

    H verkar vara underbar och precis vad du behöver när allt är som jobbigast. KRAAAM!!!

  26. Melissa Says:

    Åh, så gulligt (visade mannen med en gång;.) Tänk dig, nu när du torkar dig så får en gratis tatuering;.))

    Och jag håller med dig, man måste se lille bebis innan man bestämmer sig… vi hade en massa namnförslag till flickorna, men när vi såg dem så var det inget snack om saker.. det var en Antonia och en Gabrielle som hade kommit till oss:.))

    Kul att Henrik gillade Viggo också:.))

  27. Matilda Says:

    sv: tack ska du ha! 😀
    jomen eller hur! ikea är inget man springer igenom! 😉


Kommentera

