Magbild

Vecka 37+3 (38:e veckan)

090411
Lycklig

Vi bara njuter av våren och väntar på våran Cocosflinga… 🙂

 

Magbilder uppdaterad.

Explore posts in the same categories: Dagbok

22 kommentarer på “Magbild”

  1. Cecilia "Emmelou" Says:

    aa va fint 🙂

  2. Linda Says:

    finfin är du! Nu får cocos snart komma! *nyfiken*

  3. Camilla Says:

    Vad fin mage du har tjejen 🙂
    Hoppas att du och Cocos bara mår bra och njuter av det härliga vårvädret och goda påskgodiset 😉
    Kraaam

  4. Molly Says:

    Fina, fina du! 😀

  5. Amanda Says:

    Vilken fin och härlig mage du har! 🙂

  6. Åsa Says:

    Åh vad fin du är! Tänk att det snart är dags… Det är så perfekt att få läsa hur du har det. Några veckor efter när jag går igenom samma sak är det skönt att tänka att det finns fler därute som upplevt precis samma sak. Det är en trygghet!

    Kram!

  7. Bettan Says:

    Så fantastiskt vacker du är!
    Cocos kommer snart, han ska bara bli lite mera klar först.
    Barn är programmerade att säga: Vänta mamma, snart!;)
    Kram

  8. eponymous Says:

    Jisses vad fin du är!

    Kram!

  9. Finna Says:

    Fina ni!! KRAAAM!!

  10. Karin och Lill Says:

    Så fina så fina. Ni är galna, njuta av väntan?
    Hur gör ni? Jag pinas. Ja, det är inte skönt alls det här. Har som ilningar neråt och när dom kommer
    får jag knappt luft. Jag vill ha ut ungen, men föda tvekar jag på! ;P

  11. Bettan Says:

    Jag har ett kort till dig att hämta hos mig!
    Kram

  12. Linda Says:

    Ååå, vad fiiiiin! 🙂

  13. Marion Says:

    Vacker som en dag! och jag ser bara mage på dig; perfekt!!
    Kram

  14. Mia Says:

    Hej! Underbar mage du har! Hur som helst, hade helt glömt bort att du hade denna blogg och har saknat dina ord. Hur som helst, jag finns åter på nätet även om jag ännu inte har fått sidan som jag vill. Vill förresten jättegärna läsa dina hemliga inlägg om jag får. Stor kram!

  15. Amanda Says:

    Haha! Ja man undrar ju vad som pågår i skallen egentligen 😛 Lät inge gott det där du ;P
    Kramar!

  16. Karin och Lill Says:

    Haha, läste om din dröm hos Amanda.
    Lagom trevlig! 😉

    Ja, nu också, borde fattat att
    jag skulle bli sjuk.

  17. jessica Says:

    Ja du e jättefin. tycker lite synd om dig med alla jobbigheter, men du ser inte alls så stor å klumpig ut som du skriver. Å snart e det över! 🙂

  18. Anne Says:

    Vackra du!!! Då kommer han den 24:e på min födelsedag :). Stor stor kram…

  19. Bettan Says:

    Det är bara jag som smyger in här och tittar.
    Det börjar ju närma sig och det är så spännande.
    Jag kommer nog smyga in här titt som tätt, men jag ska inte väsnas så mycket;)
    Kram

  20. Lena Says:

    Vacker!
    Och snart är den bara borta 😉


Kommentera

