Nya fötter

Vecka 34+1 (35:e veckan)

Har precis kommit hem från ytterligare en SPA-behandling och känner mig som en ny människa. Mina elefantfötter har fått mysigt fotbad, scrub, inpackning, massage och fint lack på naglarna. Även händerna fick sig en genomgång. Såå härligt!

Ljuvligt vårväder är det ute åxå. Man kan ju inte vara annat än glad. Har börjat snegla på sommarkläderna som poppat upp i affärerna. Undrar hur länge det dröjer innan man kan få tillbax sin gamla kropp (eller något som liknar den). Jag längtar efter att kunna dra på mig ett par jeans och högklackade sandaler eller en snygg klänning. Fast risken är väl stor att man får bada i vassen hela sommaren.
Den här klänningen från Haléns vore inte helt fel.

klanning

Jag vill så gärna ha den men hur lätt är det att förutspå hur kroppen ser ut senare i sommar…? Henrik säger samma sak. Vore det inte för honom hade jag beställt den för länge sen.
😐
Äh, skit samma, jag beställer den ändå, det kommer ju fler somrar om inte annat. *klick klick* Ssch! Säg inget till Henrik. 😉

Vad kul att så många har gissat på Cocos ankomst. 🙂

April
14 – Anne
15 – Cissi
16 –
17 –
18 – Tessa
19 – Karin
20 – Veronica
21 – Amanda
22 –
23 – Bettan
24 –
25 – Lotta, Kerstin
26 – Åsa
27 – Molly, Jag
28 – Camilla, Pappa
29 – (BF) Annah
30 – Åsa

Maj
1 – Finna, Jessica
2 – Linda, Linda
3 – Henrik
4 – Annika
5 – Mamma
6 –
7 – Sara
8 –
9 –
10 –
11 –
12 – Britt-Maria

(Listan uppdaterad 21/3)

Explore posts in the same categories: Dagbok

26 kommentarer på “Nya fötter”

  1. Bettan Says:

    Det var bra att du beställde den.
    Men all vätska kommer att driva ur dig, om det inte gör det tillräckligt fort kan du ju vira in kroppen i Wettextrasor;)
    Lät skönt för dig att bli ompysslad på spa, vet är du värld!
    Kram

  2. silverblavinge Says:

    Härligt med SPA, det är du väl värd, och det är väl klart att du skulle ha den klänningen! 🙂

    Får jag också gissa när lilla C kommer? Den 20/4.

    Kram kram!

  3. Åsa Says:

    Men då gissar ju jag också såklart 🙂 Jag tror på den 30 april!

    Och klart du ska ha klänningen. Jag har en brudtärneklänning hängande som vittnar om hur jag ska se ut om några månader 🙂

  4. Annika Says:

    Svinsnygg klänning! Gissar på 4 maj. Den dagen var ju ledig. 🙂

  5. Melissa Says:

    Åh, den klänningen är kanonsnygg!! Den har jag också spanat in;.)

    Herregud, om Cocos är BF till slutet av april… då är du ju lätt i form till juni-juli där.

    Jag hade gått upp 20 kilo när flickorna föddes… två dagar senare hade jag gått ned 15 kilo… sedan tog det någon vecka innan de sista kilona försvann…

    Och nu hoppas vi ju att du får/kan amma… jag kunde amma, men fick ju liksom inte möjligheten… för då försvinner en hel del vikt i och med detta!:.))

    Så amma, drick vatten och promenera dagligen så är du smal och smäcker redo för klänning och sommar!:.))

  6. Karin Says:

    Men den är ju dö snygg!
    Du kan ju behöva den i vilket fall,
    snygga upp själva garderoben lixom! 😉

    Haha, jag satt och kollade bikinisar
    men jag vet ju inte ens vilken storlek
    jag har, jo just nu, men sen men mjölk och
    ja, sen efter mjölkenstid. Det är en vetenskap
    allt sånt där!

  7. Finna Says:

    Skönt att få fötter och händer ompysslade, och klänningen är supersnygg!! KRAM!!

  8. Lotta Says:

    usch ja.. har också sneglat på massa fina sommarkläder.. men för mig e de out of the question att tro att jag ska hinna komma i nåt sånt innan sommaren e slut. får sikta på höstkläder istället 😉

    Härligt med spabesök!!

  9. Karin Says:

    Ja, men jag kan ju inte sova.
    Jag blir arg snart, jag vill ju.
    Åh!

    Ja, men jag tror det är bra att ha ett mål efter
    förlossningen när det gäller vikten. En klänning
    eller ett par jeans som jag har. Jag måste komma i dom!
    Hela jävla kroppen kommer nog vara en mysterium efter
    förlossningen känns det som, haha.
    Men skönt att det är sommar och att stora klänningar & sånt går att använda och bara man får lite färg på sig så känner man nog sig mycket bättre. Jag vill vara brun nu!

  10. jessica Says:

    jag räknar iskallt med att få bada i burka hela sommaren. brrr…

  11. Amanda Says:

    Klart du är värd klänningen 😀 oavsett när den kommer passa 😛 Förhoppningsvis tar det väl inte allt för lång tid innan man blir av med det här extra man bär på 😛 Eller jag ska väl inte klaga, hela jag har ju krymp, utom själva magen då!

    Jag måste ju också gissa! Får ta 21a april då! 😀

  12. annah Says:

    Men du, ingen verkar ju ha gissat på BF än, så det gör jag 😉

  13. Bettan Says:

    Ville bara titta in och ge dig en Kram!

  14. Kerstin Says:

    Vilken hotting du kommer att bli i den klänningen!! Så klart att du är värd den:) Vad mycket härliga behandlingar du får gå på ! Låter jätteskönt!!
    Jag är lite kluven på din BF, men jag skulle tro nån gång i slutet på April. Den 25 kanske..
    Kram i massor

  15. Anne Says:

    Apsnygg klänning. Tack vad gullig du är. 🙂
    Vad gillade du skorna då??? Kramar…

  16. Bettan Says:

    Tack så mycket för din röst!
    Nu knappar jag igen lite trots allt!
    Jag gissar på den 23 April, att cocos kommer då.
    Stor Kram

  17. Amanda Says:

    Nej jag vill ju ha vår nu ju! Ingen mer snö tack!

  18. Tesstamente Says:

    Superfin klänning!

    Sen skulle jag vilja rösta på 6 maj:-) Det känns rätt, hehe!

  19. annes Says:

    Stor kram….

  20. Bettan Says:

    Panik igen, tänk om jag har gissat fel!
    Kan jag få gissa på alla dagar?;)

  21. Karin Says:

    Ja, så kände jag också, men det var
    svin äckligt. Dricker dock inte tee i vanliga fall
    heller. Okej, håller sten koll imorgon då! Kram!

  22. Marion Says:

    Jag gissar på 24e!!!
    Krami

  23. jsomijack Says:

    Spännande! När det än blir så är det ju inte långt kvar. Fast, hm, det kanske var en trist sak att skriva för väntan känns ju oändlig. Jag tar tillbaka det. 🙂
    I alla fall; lycka till på dagen D!


  24. Det var jättesnygg så du gjorde helt rätt. Det komemr fler somrar men jag tror nog du kommer bli assnygg i den redan nu i sommar, med en bebbe på armen.

    Heja heja den 26:te 🙂

    Kram Åsa

  25. smultron Says:

    Hi hi, så mamma fick rätt 🙂

    grattis igen /Åsa


Kommentera

