PreggoBjörnen

Vecka 33+2 (34:e veckan)

bjorn

Lufs… lufs… Jag känner mig som en enorm björn som vaggar omkring och välter saker runt omkring mig. Lurvig är jag åxå. Henrik har inte ansat mig på ett tag. Och jag borde egentligen ligga i mitt vinteride eftersom jag befinner mig i konstant dvala. Jag glömmer saker hela tiden och det tar ett tag innan jag kopplar vad folk säger till mig. Och nu vet jag inte hur det är med björnars temperament men en sak vet jag; man ska INTE reta en björn.

Explore posts in the same categories: Dagbok

2 kommentarer på “PreggoBjörnen”

  1. Camilla Says:

    Åh det där var typ den söööötaste björnen jag har sett! Vill inte påstå att jag känner mig sådär söta hårig och dann som man är 😉
    Jag är nog mer varulv tror jag.
    Kanske ska ge mig på att ansa i ordning lite i helgen. Kanske lite helgfin!?

    Ja vi får se hur det blir efter jag varit hos Bm på måndag och ev träffar läkare. Men sjukskriven vill jag inte riktigt heller bli. Vad ska jag göra hemma på halvtid i 10veckor!???? Jag kommer ju blir galen. Men 25% sjukskrivning så man bara jobbar 6 timmar kanske skulle vara något i så fall, om jag nu inte blir ”bättre” men kanske inte så troligt att järnvärde och blodtryck studsar i höjden! =)
    Trevlig helg söta björn!
    Kraaaam

  2. Melissa Says:

    Ha ha, ja det var en sak som jag hade bestämt mig för inför förlossningen och det var att jag skulle vara ohårig… men så gick det som det gick och hårigare än hårig så fick man föda barn… men inte var jag sådär söt som preggobjörnAN!;.)


Kommentera

