En fråga till Ica

bananglass

Explore posts in the same categories: Dagbok

15 kommentarer på “En fråga till Ica”

  1. Amanda Says:

    Jaa, inte så jätteskönt direkt 😛
    På tal om glass, själv är jag mest beroende av päron splitt just nu. Mums!

  2. Linda Says:

    Hihi! Du är underbar!
    Kram

  3. gottablandat Says:

    hihihi!!!!! cravings???

  4. Bettan Says:

    Men lilla vännen!
    Nu får jag ta den blivande pappan i örat och ruska om lite.
    Klart att du måste ha bananglass NU!
    Skicka en taxi att köpa en, nöden har ingen lag!

  5. Karin och Lill. Says:

    Ja, jag med eller hur jag ska göra för att inte explodera dom veckorna som är kvar! 😉
    Besatt av banan? Har en jätte god kaka om det suger åt damen! 😉

  6. Karin och Lill. Says:

    Ja, du hörde rätt. Banankaka! 😉
    Jag har vart riktigt sugen på nått sliskigt vitt
    vin. Tänk så lätt kroppen skulle kännas också!
    Haha. Ha det så mysigt ikväll! 🙂

  7. Åsa Says:

    Men ååååh…har de gömt den… inte gömmas och skoja med gravida….hi hi

    söt!

    /Åsa

  8. Lena Says:

    Men snäll kom hit!!
    Jag har 2 st 5 liters italiensk bananglass som du kan få 😉

    Kram

  9. Molly Says:

    Men vännen! *fnissar lite försynt*

  10. Anne Says:

    Hjärtat då! Men vid det här laget har du väl hunnit köpt några byttor :)Kramar om

  11. Amanda Says:

    Detta var mitt allra första köp faktiskt. Killen har köpt lite där förut så han har mer koll 😉
    Ja, man får helt enkelt lita på att personen man köper/säljer något till är ärlig och skickar det man betalat för. Men man kan ju aldrig vara helt säker. Lite lurigt. Man kan ju kolla om personen man tex. vill köpa något av har bra eller dåliga omdömen från tidigare auktioner. Man vill ju inte gärna göra en affär med någon som har för vana att inte skicka sånt som folk betalat för! Men som sagt, det är ju alltid en risk.

    Nej halsbränna gillar vi inte!
    Och tack så mycket 🙂 hihi
    Kram!

  12. Anne Says:

    GRATTIS på din födelsedag .Hoppas du blir riktigt bortskämd med bananglass och allt.(Mycket choklad också) Kramar i massor

  13. Marion Says:

    GRATTIS!!!!!! Stor kram

  14. Camilla Says:

    Ja jag kan verkligen hålla med om att det är sövande att ligga med handen på magen och känns bebis böka runt så länge det är lagom 😉
    Attans… Skulle inte gått in på din blogg. Nu blev jag ju också sugen på bananglas.. Suck!
    Och cola har jag blivit hysterisk på. Inte bra. Jag försöker behärska mig så att stackars bebben inte ska få sockerchock 😉
    Kram!!!

  15. Bettan Says:

    Det var underbart att göra bomben och göra något olovandes, jag fick en jättekick!
    Hoppas allt är bra med dig!


Kommentera

