Sovgunga

Ni minns väl mitt begär efter en hängvagga?! Jag har tillochmed börjat tokböla som en treåring eftersom Henrik inte förstår att vi helt enkelt MÅSTE ha en sån om jag inte ska gå under. (Ja jag vet att mina hormoner får mig att överreagera en aaaning). 😛 Han skyller ju på att det inte går att borra i taket. På Design & Inredningsbloggen kan man nu tävla om en sovgunga som går att montera i väggen. Ha! Jag är självklart med och tävlar. Cocos sprattlar helt exalterad i magen. Både han och jag vill ha!!

tavling2

villha

Explore posts in the same categories: Saker

8 kommentarer på “Sovgunga”

  1. Cissi Says:

    När jag jobbade på babyland för en herrans massa år sedan vet jag att det fanns ett stativ till sovgungan för dem som inte får/kan borra i taket. Det var liksom tre starka pinnar som satt i hop högst upp där gungan fästes i. Vet inte om det kan vara nåt eller om den finns kvar men det kan ju vara värt att kolla runt lite.

  2. Anne Says:

    Klart du vill ha 🙂 Kram och lycka till.

  3. Finna Says:

    Hoppas att du vinner!!!

  4. Melissa Says:

    Åh, så smart! Håller tummarna både för cocos och för ditt deltagande i tävlingen -hoppas, hoppas!:.)

    tack för kommentaren också;.)

  5. Molly Says:

    Du är såååå himla god! Jag blir på gott humör varje gång du skriver här!

    *kramar*

  6. Bettan Says:

    Du ritar så bra!
    Vad ritar du med på datorn?

  7. Lisa Says:

    Å vilken söt 😀 hoppas du vinner 🙂


Kommentera

